Klachten melden

U heeft een klacht?
Wij doen ons werk zo goed mogelijk. Daarbij kunnen onze huurders rekenen op kwaliteit en service. Ondanks dat, kunnen we het niet altijd iedereen naar zijn zin maken. Het kan gebeuren dat u niet tevreden over ons bent of over een bedrijf dat in opdracht van ons werkt of een verbetersuggestie hebt. We horen dat graag van u. Dit zien wij als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren, zodat we u in de toekomst beter kunnen helpen.

Een klacht, een kans!
Om te leren van onze fouten, vinden we de mening van onze huurders belangrijk! Als we weten waaraan het schort, of waar dingen anders kunnen, zijn we in staat onze dienstverlening te verbeteren.

Onze klachtenprocedure.
U kunt uw klacht eerst bespreken met de medewerker die uw vraag of melding behandelt. Zo kan hij of zij direct op het probleem reageren en samen met u naar een oplossing zoeken. Lukt het niet om samen met de medewerker tot een passende oplossing te komen? Dient u dan een officiële klacht bij ons in. Woningbouwvereniging De Eenvoud registreert de klachten en verbetertips die binnenkomen en zal proberen tot een oplossing te komen. Melden via het online klachtenformulier kan ook.

Mankementen aan uw woning!
Als uw klacht over mankementen aan uw woning gaat, noemen wij het een reparatieverzoek. U wilt namelijk iets laten repareren.
Vul een reparatieverzoek in als u van mening bent dat woningbouwvereniging De Eenvoud voor het herstel verantwoordelijk is.

 

Klachtenformulier voor het bestuur